Asobo~
Konbanwa~
I know, I was 'perasan' so sorry lah. But then, boleh salah faham kowt? Put that aside, Duet November 2009 is out now! Talking about November, SPM start 18/11. Urgh, kne stop fangirling dlm tempoh 4 mggu nmpknye.. Yada yo!
There's one pic in Duet yg ade my favourite 3 from HSJ =) Yeah, Yuto, Chinen and Hikaru! Comel gle dorg ♥ Why are they so cute?? Oh, yelah. Dorg artis kowt. Dorg nmpk happy gle, rase nak join je dorg main. Yuto nk curah air teh (?) kat Chinen yg chibi gle tuh tp nmpknye Chinen dh bersiap sedia while Hikaru b'aksi sorg2 tgkap... hotdog? (tak la, Inoo t'jatuhkn hotdog tu dr atas but I cropped them)

Labels: HSJ
Asobo~
Konbanwa~
I know, I was 'perasan' so sorry lah. But then, boleh salah faham kowt? Put that aside, Duet November 2009 is out now! Talking about November, SPM start 18/11. Urgh, kne stop fangirling dlm tempoh 4 mggu nmpknye.. Yada yo!
There's one pic in Duet yg ade my favourite 3 from HSJ =) Yeah, Yuto, Chinen and Hikaru! Comel gle dorg ♥ Why are they so cute?? Oh, yelah. Dorg artis kowt. Dorg nmpk happy gle, rase nak join je dorg main. Yuto nk curah air teh (?) kat Chinen yg chibi gle tuh tp nmpknye Chinen dh bersiap sedia while Hikaru b'aksi sorg2 tgkap... hotdog? (tak la, Inoo t'jatuhkn hotdog tu dr atas but I cropped them)

Labels: HSJ
wishlist
because I love to dream
♔ Travel to Japan
♔ Attent HSJ and AAA concerts
♔ Own a library full of shoujo mangas
♔ Chihayafuru Karuta Cards
♔ Koi Dano Ai Dano phone strap
♔ Complete set of Koi Dano Ai Dano and Noragami manga
♔ You-Know UNONU Photobook