profile friends wishlist refresh follow

welcome
personal blog of emina. thank you for coming and I hope you enjoy reading my boring post orz
banner above
xx

credits
template was made by miichiko. thanks to pixel-diary for the cute pixels and icons.


Knape huh?
10.07.2009 | 0 comments
Aslm,

I have some questions to ask...
why people always think bad about us even we didn't do anything wrong?
and why do people judge us without knowing the truth? they just simply
accused us for being totally different. tp ape dorg ckp tuh b'dsrkn ape yg dorg
lihat, dorg tak tau ape sbnrnye jd kat kite. org mcm ni adalah org yg
perasan BAGUS sgt. I know, I'm still not complete as a human... ok, not literally.
what I mean is, I still young, there's lot to learn and I will improve as the time goes by.
tu pon tak phm2 ke? Come one la, SPM dh dkt. Lbh baik muhasabah diri
drpd perli org. Right? Oh, sye refer kat diri sye gak...

They said we changed, easily tukar pikiran. Tak matang la, hipokrit la.
but then, itu mmg ourselves. we didnt realize it right? people do change.
from bad to good or from good to bad. Sume benda tu pasti ade kat kite
walaupun kite menafikannye.

They think, they are the best. they manage to find their purpose of life.
but hello, baru hidup 17 tahun dah byk cekadak! Tggu abis spm, abis blaja,
keje bru la tau ape tujuan hidup. Tp if you really know your religion, your
purpose has already been stated. Hidup kerana Allah. Sye tak nafikan, sye ni over gak fangirling kt HSJ, tp Alhamdulillah, ilmu agama yg telah didik oleh both my parents masih melekat di hati.
Ok, I did do lot of sins however, itu la manusia. Walau baik mcm mne skali pon,
masih ade titik hitam dlm hati tuh (kecuali Rasulullah) Jd, muhasabah diri before perli org laen. Sape ske ble kne kutuk? Org gile je. Kte kutuk dye, dye gelak.

Benda ni hanye sbg pndgn. Ade org tu perasan bgs.
But this have nothing to do with you guys. na?

p/s : gmbr present hazim x diambil lagi. someone pnjm komik tuh xD

Labels: ,


FUTURE
PAST