profile friends wishlist refresh follow

welcome
personal blog of emina. thank you for coming and I hope you enjoy reading my boring post orz
banner above
xx

credits
template was made by miichiko. thanks to pixel-diary for the cute pixels and icons.


Wahahaha
9.09.2010 | 0 comments
Iklan jap. This is what I got when I took the quiz. Oh, yeah; KAK TIE KAMU SALAH SEKALI! Padahal bubuh nama ulang-ulang kali pon akan dapat yang lain2.



So, my first try... it was Yamachan. I was like "WHAT THE FISH?!". As you all know, Yamada is one of my least favourite member so yeah, I wasn't very thrilled or happy... And Yamachan, how come you like my legs when you never see it?! Paling x tahan, kiteorang kahwin selepas 3 bulan xD Jangan jeles yer sape2 yang suka Yamada tuh? (hahaha, ini gurauan sahaja)



Selepas mengalami kejatuhan (before sempat menuju puncak), akhirnye hati ini berbunga. Bubuh name blog kowt! Pergh, 5 tahun tu kteorg menjalinkan perasan cinte ini xDD Yang klakarnye, jawapan for He confessed to you by tu sama dengan Kak Tie... Betul la, Yuto ni suka flirt (bukti, dalam ShowaxHeisei). Happy seketika~



Dah dapat Yuto, nak try la plak guna 'chan' so bubuh la Emiichan. Hoho, dapat Hikaru bhai! Tapi pregnant before kahwin. TIDAK! ELAKKAN ZINA!

Ok, thanks sbb bace :) and sorry, bahasa rojak campur belacan sket...

FUTURE
PAST