The Operating Theatre
Konnichiwa.
Don't worry, I'm alright now. The doctor said it's ok to go back, no need to stay in the hospital. Yesterday, I had my first operation. To tell you the truth, I wasn't scared at all while waiting for the nurse to ascort me into the OT. I arrived at Hospital Pakar Damansara pukul 10 a.m with my parents. Ding dong, ding dong, pukul 10.30 baru start masuk OT. Pergh, it was so cold! I felt like I was in the freezer.
As soon as I lay down atas wad dye, the nurse pasang macam2 instruments which I didn't know what was it... Doctor sorang tu plak cucuk something kat tangan sebelah kiri, I think masuk ubat bius. At that time, baru rase menggeletar kaki. Mak pesan, time masih sedar banyakkan bace doa and ingat Allah. So, mmg bace macam2 yang terlintas la. Suddenly rase macam ada air masuk dalam badan dengan laju and my tekak rasa loya sangat. Tetibe, dunia jadi gelap... gelap sangat sangat. Mula lah alam mimpi yang indah tapi tak diingati... Haha.
Sedar-sedar jer, rasa bengong. I was mumbling alone. "Eh, aku tdo ke tadi? Buat ape tadi eh? Kat mane ni? Oh, ade nurse... aah, skrg kat hospital, tgh operate... eh, dh abis operate? aduh, sakitnye... nak tdolah... tp nurse pggl name... kne bgn nih..." So, mmg bersungguh-sungguh la nak bukak mata. But I feel drowsy and really sleepy. There was a nurse saw me, trying my hardest to wake up and she said "Fatin, kalo nak tdo, tdo lah...". And I was "Eh, boleh tdo ehh?", "Haha, boleh... kami akan bawak Fatin pi wad so relax ok?". Then, I closed my eyes back.
Alhamdulillah, surgery tu berjalan dengan baek tp still rasa sakit la... Ape2 pon, thanks kat you all yang mendoakan Emina :) Arigatou!
P/S: Tak da takot mane dlm OT tuh, mungkin 1st time rasa gugup jer :)
The Operating Theatre
Konnichiwa.
Don't worry, I'm alright now. The doctor said it's ok to go back, no need to stay in the hospital. Yesterday, I had my first operation. To tell you the truth, I wasn't scared at all while waiting for the nurse to ascort me into the OT. I arrived at Hospital Pakar Damansara pukul 10 a.m with my parents. Ding dong, ding dong, pukul 10.30 baru start masuk OT. Pergh, it was so cold! I felt like I was in the freezer.
As soon as I lay down atas wad dye, the nurse pasang macam2 instruments which I didn't know what was it... Doctor sorang tu plak cucuk something kat tangan sebelah kiri, I think masuk ubat bius. At that time, baru rase menggeletar kaki. Mak pesan, time masih sedar banyakkan bace doa and ingat Allah. So, mmg bace macam2 yang terlintas la. Suddenly rase macam ada air masuk dalam badan dengan laju and my tekak rasa loya sangat. Tetibe, dunia jadi gelap... gelap sangat sangat. Mula lah alam mimpi yang indah tapi tak diingati... Haha.
Sedar-sedar jer, rasa bengong. I was mumbling alone. "Eh, aku tdo ke tadi? Buat ape tadi eh? Kat mane ni? Oh, ade nurse... aah, skrg kat hospital, tgh operate... eh, dh abis operate? aduh, sakitnye... nak tdolah... tp nurse pggl name... kne bgn nih..." So, mmg bersungguh-sungguh la nak bukak mata. But I feel drowsy and really sleepy. There was a nurse saw me, trying my hardest to wake up and she said "Fatin, kalo nak tdo, tdo lah...". And I was "Eh, boleh tdo ehh?", "Haha, boleh... kami akan bawak Fatin pi wad so relax ok?". Then, I closed my eyes back.
Alhamdulillah, surgery tu berjalan dengan baek tp still rasa sakit la... Ape2 pon, thanks kat you all yang mendoakan Emina :) Arigatou!
P/S: Tak da takot mane dlm OT tuh, mungkin 1st time rasa gugup jer :)
wishlist
because I love to dream
♔ Travel to Japan
♔ Attent HSJ and AAA concerts
♔ Own a library full of shoujo mangas
♔ Chihayafuru Karuta Cards
♔ Koi Dano Ai Dano phone strap
♔ Complete set of Koi Dano Ai Dano and Noragami manga
♔ You-Know UNONU Photobook